Benvenuti in i nostri siti web!

Cumu mantenimentu di picculu escavatore è benna

(1). Preparazione prima di aduprà l'escavatore

1. Ispezzione di trè olii è un liquidu: oliu idraulicu, oliu di motore è oliu di diesel, in particulare oliu idraulicu è oliu di motore, chì devenu risponde à e norme specificate da u fabbricante. U refrigerante deve esse in un statu saturatu, è verificà u sistema di raffreddamentu per perdite.

2. Induve si deve aghjunghje grassu (burru), u grassu deve esse pienu cumpletu.

3. A terra è i detriti à l'internu di u cingulu devenu esse puliti u più pussibule. Dopu a pulizia, osservate a tensione di u cingolo è aghjunghjite grassu secondu u standard per assicurà l'usu normale di u meccanismu di camminata.

4. Se i denti di u bucket è i denti laterali sò gravemente purtati, devenu esse rimpiazzati à tempu per assicurà a forza di scavatura nurmale di l'escavatore.

(2). Lochi da nutà in l'usu di escavatori

1. Dopu à u scavatore cuminciatu, lasciate u motoru girà à bassa velocità è senza carica per un periudu di tempu (a durata di u tempu dipende da a temperatura), è aspettate chì a temperatura di u mutore cresce bè nanzu di fà scavi à carica elevata .

2. Prima di scavà, tutte l'azzioni standard di l'excavatore devenu esse operate senza carica per verificà u rumu anormale è a forma anormale.

3. Quandu si scava, l'excavatore deve aduprà azzioni di scavu ragiunevuli è standard per assicurà a forza massima di scavu di l'escavatore, è riduce dinò a perdita normale di e parti strutturali.

4. Quandu l'excavatore travaglia continuamente per un bellu pezzu, deve verificà ogni sistema, in particulare u mantenimentu di e parti strutturali, osservà e parti chì anu da esse lubrificate in un certu periodu di tempu, è u grassu deve esse aghjuntu ( hè cunsigliatu di verificà è aghjunghje 5-6 ore).

5. In casu di cundizioni di travagliu relativamente pessime (fangu, erbaccia, argilla, ecc.), I detriti devenu esse puliti à tempu per assicurà u funziunamentu nurmale di l'escavatore, in particulare u mutore hè a parte principale, è ùn ci ne deve esse detriti intornu à u mutore per assicurà a dissipazione nurmale di u calore di u mutore.


Tempu di posta: Jun-16-2020